طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان (+16 نکته مهم دکوراسیون)

0 70


​طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان

همانطور که می دانید یکی از پر بازدید کننده ترین و پر مراجعه ترین مکان هایی که امروزه در هر شهر و محله ای وجود دارد باشگاه های زنانه می باشد چرا که قطعا بانوان ما به اهمیت سلامتی و تناسب اندام پی برده اند و هیچ کجا مانند باشگاه در این زمینه نمی تواند به ما کمک کند. اما اولین چیزی که در زمان انتخاب باشگاه مورد توجه مراجعه کنندگان قرار میگیرد طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان می باشد که از این رو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

اگر باشگاه دار می باشید و می خواهید با طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان بیشترین جذب مراجعه کننده را داشته باشید این مطلب را از دست ندهید 16 ایده مهم طراحی داخلی و دکوراسیون باشگاه بدنسازی بانوان را مشاهده کنید.

​طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان باید چگونه باشد ؟

طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان باید منعکس کننده یک فضای حرفه ای ورزشی باشد. یعنی هم در نگاه اول مراجعه کننده را جذب کند و هم با استفاده از آن تجربه خوبی برای بازدید کنندگان به همراه داشته باشد. از این رو چندین نکته مهم برای دکوراسیون باشگاه بدنسازی بانوان باید در نظر گرفته شود که در ادامه به آن می پردازیم.

همچنین نمونه هایی برای شما قرار داده ایم که می توانید از آن بهره مند شوید. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر و مشاهده دکوراسیون باشگاه های حرفه ای شهر های بزرگ نیز بر روی لینک رو به رو کنید : باشگاه مخصوص بانوان مشهد

​10 نکته مهم طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان

از نور پردازی داخلی استفاده کنید : بهتر از زدن سیستم های نوری بزرگ و تو چشم خودداری کنید و به جای آن از سیستم نورپردازی داخلی استفاده کنید. همچنین ترکیب مناسب از نور های افتابی و مهتابی را برای داشتن نور نچرال و طبیعی را فراموش نکنید.

  • 1.سیستم صوتی داخلی و سراسری استفاده کنید : برای اینکه یک صدای مطلوب در کل سالن ورزشی داشته باشید بهتر است سیستم صوتی مخفی در چهار گوشه سقف داشته باشید که قطعا کیفیت بهتری دارد.

  • 2.از سقف های ترمووود استفاده کنید : شما با استفاده از سقف های ترمووود می توانید به بهترین شکل انواع سیستم صوتی و همچنین نورپردازی را انجام دهید. همچنین رنگ و چوبی بودن این محصول در زیبایی دکوراسیون و دنج بودن آن تاثیر زیادی دارد.

اگر سقف ترمووود را برای استفاده در طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان انتخاب کرده اید می توانید با کلیک بر روی این لینک در خصوص ویژگی های آن به کسب اطلاعات لازم بپردازید : مزایا و معایب ترموود

طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان

  • 3.چیدمان وسایل بدنسازی را ردیفی انجام دهید : شیوه چیدمان باید به گونه باشد که امکان راه رفتن بین دستگاه های باشگاه به خوبی فراهم باشد. از این رو معمولا چیدمان به صورت ردیفی انتخاب بهتری برای شما می باشد.

  • 4.فضای اختصاصی برای تمارین بدون دستگاه داشته باشید : برخی از حرکات بدنسازی علی الخصوص برای بانوان بدون دستگاه است و از این رو به فضای اختصاصی و خالی از تجهیزات نیاز می باشد. این فضا باید از تاتمی باشد یا تشک های اختصاصی تمرین در آن تعبیه شده باشد.

  • 5.کفپوش مناسب را فراموش نکنید : اگر از کفپوش های سخت و لاستیکی استفاده می کنید حتما فضایی از تاتمی داشته باشید یا تشک مخصوص قرار دهید که امکان تمرین های زمینی به سادگی میسر باشد. معمولا برای زیر سازی دستگاه از کفپوش های سخت استفاده می شود که امکان تمرین روی آن اسان تر فراهم باشد.

  • 6.از پوستر های بزرگ اما کم استفاده کنید : در طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان به هیچ عنوان فضای باشگاه را شلوغ نکنید چرا که در کیفیت تمارین و آرامش افراد تاثیر زیاد دارد. اگر این پوستر ها از رنگ های روشن ساخته شده باشد بدون شک تاثیر بسیار بهتری دارد.

شما می توانید از جملات بزرگ انگیزشی و کوتاه انگلیسی بر روی دیوار های سالن ورزشی استفاده کنید که امروزه جذابیت زیادی دارد.

  • 7.نور پردازی مناسب انجام دهید اما دنج بودن فضا را فراموش نکنید : تو چشم بودن نور می تواند تاثیر منفی داشته باشد. پس سعی کنید تا حد امکان استفاده از نور طبیعی خورشید را میسر کنید و اگر ممکن نبود از نور های داخل سقف استفاده کنید.

  • 8.آب سرد کن قرار دهید : بسیاری در باشگاه خوب از قمقمه و آب شخصی خود استفاده می کنند اما اب سرد کن می تواند فضا را بسیار حرفه ای تر نشان دهد.

  • 9.اگر فضای خاص برای یوگا دارید طراحی مناسب آن داشته باشید : محیط یوگا باید دنج باشد و در آن نورپردازی مناسب شده باشد. نور های آفتابی برای فضای یوگا بیشتر پیشنهاد می شود. همچنین در این فضا باید موسیقی مخصوص پخش شود و از این رو فضای آن باید کاملا جدا باشد.

  • 10.سیستم تهویه هوای مناسب را فراموش نکنید :  در آخر مهم ترین قسمت یک باشگاه ورزشی در طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان سیستم تهویه می باشد که ترجیحا قوی باشد و کم صدا ! در غیر این صورت مطمئن باشید بسیاری به علت پایین بودن قدرت تهویه هوا از مراجعه مجدد به باشگاه خودداری می کنند.

طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان

​در طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان از 6 ایده غافل نشوید :

  1. قسمت پذیرش را در ابتدای مسیر قرار دهید.

  2. رختکن که باید از فضای ورزشی جدا باشد چرا که باعث کثیف شدن محیط ورزش می شود.

  3. سرویس دستشویی و حمام را جدا کنید و در صورت امکان دمپایی در آن قرار دهید.

  4. محل استراحت جداگانه قرار دهید تا محیط سالن ورزشی شلوغ نشود و افرادی که ورزش می کنند و نمی کنند از هم جدا شوند.

  5. شلف های قرار گیری وزنه ها را در دسترس قرار دهید چرا که در این صورت افراد این وزنه ها را وسط سالن رها می کنند و باعث برهم خوردگی نظم می شود اما اگر در نزدیکی آن ها تعبیه شده باشد بدون شک ترجیح می دهند در سر جای خود قرار دهند.

  6. از قرار دادن آینه های بزرگ و یک تکه غافل نشوید. این آینه ها باید در همه جا باشد که افراد بتوانند شیوه تمرین و انجام دادن حرکات خود را به خوبی مشاهده کنند.

ما در این مطلب سعی کردیم تا 16 نکته مهم طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان را در اختیار شما قرار دهیم و کلیدی ترین شرایط دکور داخلی را معرفی کنیم. همچنین نمونه هایی که در این صفحه قرار داده شده است بر گرفته از باشگاه های حرفه ای و بزرگ می باشد که می توانید از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. امیدواریم این مطلب در خصوص طراحی دکوراسیون باشگاه بدنسازی بانوان برای شما مفید بوده باشد و هم اکنون بهترین ایده ها برای ساخت یک باشگاه حرفه ای پیش روی شما باشد.



طراحی داخلی باشگاه بدنسازی بانوان (+16 نکته مهم دکوراسیون)

Leave A Reply

Your email address will not be published.