دانلود کتاب تشخیص و مدیریت بالینی هنری به روش های آزمایشگاهی (سال 2022)

0 135

دانلود کتاب تشخیص و مدیریت بالینی هنری به روش های آزمایشگاهی (سال 2022)

کتاب تشخیص و مدیریت بالینی هنری به روش های آزمایشگاهی ویراش 24 بیست و چهارم (سال 2022) جهت دانلود رایگان در سایت کنکور قرار گرفته است. این کتاب شامل 1956 صفحه و به زبان انگلیسی می باشد.

دانلود کتاب تشخیص و مدیریت بالینی هنری به روش های آزمایشگاهی (سال 2022)

برای بیش از 100 سال، تشخیص بالینی و مدیریت با روش های آزمایشگاهی هنری به عنوان متن برتر در پزشکی آزمایشگاهی بالینی شناخته شده است که به طور گسترده توسط آسیب شناسان بالینی و تکنسین های آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. کارشناسان پیشرو در هر رشته آزمایشی به وضوح روش‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها را هم برای فرمول‌بندی تشخیص‌های بالینی و هم برای برنامه‌ریزی مراقبت‌های پزشکی بیمار و مدیریت طولانی‌مدت توضیح می‌دهند. با استفاده از یک رویکرد چند رشته‌ای، پوشش پیشرفته‌ای از اتوماسیون، انفورماتیک، تشخیص مولکولی، پروتئومیکس، مدیریت آزمایشگاهی و کنترل کیفیت را ارائه می‌کند و بر روش‌های آزمایش جدید در سراسر تأکید دارد.

این کتاب  از سال 1908 به عنوان کتاب قطعی در پزشکی آزمایشگاهی شناخته شده است، ویرایش شده توسط Richard A. McPherson، MD و Matthew R. Pincus، MD، PhD، یک مرجع آسیب شناسی جامع و چند رشته ای است که به شما می دهد: راهنمای پیشرفته در مورد انتخاب آزمون آزمایشگاهی و تفسیر نتایج. تجدید نظرها در سراسر شما را در جریان آخرین موضوعات در این زمینه، مانند نشانگرهای بیوشیمیایی متابولیسم استخوان، آنزیم شناسی بالینی، فارماکوژنومیک، و موارد دیگر نگه می دارد! با فصلی جدید در این حوزه جدید پیشگامانه، سرعت پاکسازی دارو را در بیمارانی که تحت درمان های فارماکوژنومیک هستند، به طور موثر نظارت کنید. به کارگیری آخرین روش ها در مدیریت آزمایشگاه بالینی با فصول ویژه سازماندهی، جریان کار، کنترل کیفیت، تفسیر نتایج، انفورماتیک، مدیریت مالی و ایجاد آزمایشگاه تشخیص مولکولی. با اطمینان برای آزمون های تایید مجدد آتی برای پاتولوژیست های بالینی که قرار است در سال 2016 آغاز شود، آماده شوید.

کتاب تشخیص و مدیریت بالینی هنری (سال 2022)

Henry’s Clinical Diagnosis and Management by Laboratory Methods 24th Edition (2022)



Source link

Leave A Reply

Your email address will not be published.